Daily Archives: August 20, 2011

Penerbitan artikel jurnal: Satu pengalaman peribadi (siri enam)

Sambungan dari artikel sebelum ini. Klik di sini. Seminar di Brunei Dalam menanti perkhabaran dari pihak jurnal IJAES, saya dimaklumkan oleh seorang rakan tentang satu seminar pendidikan yang diadakan di Brunei pada Mei 2010. Saya tertarik dan teruja. Tempoh penghantaran abstrak … Continue reading

Posted in artikel jurnal | Tagged | 1 Comment

Penerbitan artikel jurnal: Satu pengalaman peribadi (siri lima)

Sambungan dari artikel sebelum ini. Klik di sini. Membaiki artikel Saya memperbaiki artikel itu berdasarkan saranan para pewasit. Patah demi patah komen mereka diteliti. Saya terpaksa menjalankan balik analisis data kajian. Saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada saudara Shafrimen dari Indonesia … Continue reading

Posted in artikel jurnal | Tagged | Leave a comment